Tjejens översättning

Det som ja kommer skriva om nu är det nog bara tjejer som kommer förstå sig på.. det är bara vi som vet hur vi känner och tänker medan killar tycker bara vi är dumma i huvudet. De flesta tjejer har en bild i sitt huvud om hur man vill att ens förhållande ska vara så kanske inte de går åt rätt riktning en dag å då blir det kaos så kanske man får ett utbrott. Kan vara allt ifrån att man står å tjaffsar sen ber man killen dra åt helvete då tar killen en oftast på orden och verkligen GÅR ifrån än men hallå, en sak ska killar lära sig är att man går inte om ens flickvän ber en dra åt helvete det betyder egentligen "stanna å håll om mig"  är det så svårt att fatta liksom haha. Det andra problemet är om man är irriterad på sin pojkvän så ligger man tyst så frågar han om det är något och såklart blir tjejens svar "nej jag är trött" med översättning betyder det "jaa, kan du inte mysa med mig istället för din mobil kanske ?" kankse inte precis så men ja ni fattar nog vad jag menar ;). Man skulle kunna skriva en hel bok om tjejers översättningar så killar kan förstå sig lite bättre på vad tjejer menar för ja mena hallå? det är inte jag som gör något fel det är ju bara killar som fattar trögt eller hur hahaha!
Men med vissa killar kanske man måste vara tydligare med för hallå kolla liksom, hur intelligenta ser dom ut egentligen?l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0