Strawberries mhmmmmmmmm

Vem tycker inte om den gudomliga doften av jordgubbar ? Jag är iaf en av dom som avgudar det därför tänkte jag ge ett tips till er andra som kanske tycker likadant!
'
Det jag ville tipsa om är märket Body America som är en doft av jordgubb å cheescake MMMMMM så ljuvligt!! Bilden nedan visar deras body butter å i bakgruden så är det en skum duschtvål kan man kalla det, har både dessa produkter men rekommenderar inte skumtvålen för den avger nästan igen doft alls och känns inte ens som man blir ren när man tvättar sig med den men men. Till body butter, detta är något jag verkligen rekommenderar, varför? Jo för en sådan rund burk håller kanske tre månader om man använder den flitigt, doften sitter kvar hela dagen å man får många komplimanger för den goda lukt  man sprider och  för det tredje så finns den på rusta för endast 69 kr , HUR BRA ÄR INTE DET ? så undrar ni vad ni ska ge kompisen eller flickvännen i present. här har ni det!
bilden är tagen från google
Då har vi såklart den klassiska jordgubbs doftande body buttret från body shop som ingen kan ha missat right? det är så man vill smaka på det, har testat å nej göre inte:).
iaf, om ni nu undrar varför jag satt denna gudomliga doft under diss så är det pga två saker. Det första är att skall du köpa detta ska du vara beredd på att punga ut 175 kr för 200ml (enligt deras hemsida) det är waaaaay to much för ett body butter anser jag. Och det andra är att dom som var unga på 90 talet hann uppleva kondomen "namnam" det var en kondom som luktade jordgubb å inte bara det utan EXAKT som denna body butter, hur onice är inte det? tänk så hamnar du på en fest men folk födda 88 så sitter du bredvid en som börja lukta å säger " fan vad de luktar kondom här" , då vill man inte vara den som säger GUILTYYYYYY.
Från allt dissade vill jag bara påpeka att det är en underbar present att få eftersom de är inget som man själv vill lägga alla sina pengar på. Har hela jordgubbs kollektionen från body shop som jag fick i julklapp å jag klagar inte på det. Jag tipsar bara på andra billigare å lika bra alternativ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0