Jag är nöjd, det borde du också vara.

Nu ska jag skriva något som jag inte ens i min vildaste fantasi skulle kunna tro att jag kunde skriva för ett år sen å längre tillbaka. Men det har slagit mig, varför ska man gå runt å hata sin kropp när man ändå ska leva med den i hela sitt liv å då snackar vi om 80 år typ. Varför ska man gå omkring å hata den..förstår inte det. Jag vet att jag inte är pinsmal, jag är inte smällfet, jag är inte smal, jag är inte tjock. Men om jag skulle beskriva mig själv skulle jag nog säga mullig? inte negativt, det finns lite mer att ta i så att säga. Har lite mer fläsk på höfterna än vad som är mediatillåtet. men vet ni vad? jag älskar mig precis som jag är!! Klart jag kanske vill ha större bröst, smalare höfter, mindre lår and so on. Men vad fan ska jag göra åt saken? javisst jag kan träna å de gör jag men jag kommer aldrig aldrig aldrig lägga mig under en kniv ifall någon annan bad mig göra det. Jag är nöjd med min kropp är inte du det behöver du inte kolla. Jag önska att varenda tjej i hela världen kunde sluta upp å tänka på "det där vill jag ändra, det är för mycket fett här, å för små bröst där" kan ni inte bara kolla er i spegeln och tänka,
"Jag är nog tamefan snygg"

Här är min nakna sanning utan photoshop  å indragen mage osv. Jag bryr mig  inte vad någon säger för det är jag själv som vet vad som är sant.



Kommentarer
Postat av: Johan

så då godkänner du inte min blogg? :P haha

http://donjuans.blogg.se/index.html

2012-01-22 @ 02:57:48
Postat av: malin

klart du kan säga sådär när du har den snyggaste kroppen någonsin typ...!

2012-01-22 @ 10:44:45
URL: http://malinknuutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0