Hårets fina tips

Det är ett stort plus dagens tips för er som har slitet hår och känner att man måste klippa sig, testa detta innan ni bestämmer er att klippa av en dec för det funkar TRO MIG! det är som en super duper kur å håret blir som nytt.
Loreal expert, det får håret att kännas helt nytt å fräsht efter bara en dusch !
jag syftar på shampoo och inpackningen, har dom grejerna i 500 ml flaskor  och det räcker ungefär ett halvår. Jag köpte dessa produkter i stockholm för ett kanon pris på 370 kr för båda men det finns på nätet för 500 kr för båda två. Lätt värt pengarna!!
Något jag verkligen INTE rekomenderar är Tre semme och Syoss det är två riktigt billiga schampoon som säger i reklamen att det är lika bra som frisörens grejer å blablabla, BULLSHIT. YOU SUCK!! Om jag ska snacka från egna erfarenheter så blir mitt hår torrt å frissigt av schampoonet å inpackningen gör att håret blir fett, värme skyddet hjälper inte ett dugg and so on and so on. Köp det helt enkelt inte för man blir bara lurad å det förstör håret ännu mer. Luras inte av det billiga priset utan sattsa mer på ditt hår å lägg ner några hundra kr extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0