Dagens små tips

Tänkte börja med något nytt här i bloggen så de blir något skrivande. Och då tänkte jag tipsa och "dissa" en sak varje dag, låter inte det roligt :)? vet själv att jag tycker det är roligt att läsa tips, då kanske mina läsare också gör det. Å dagen i äre  så tänkte jag tipsa om min lilla present till mig själv som ploppade ner i brevlådan idag

Dagens doft tips är Gucci quality som är en så gudomlig doft som sitter kvar hela dagen och som man blir beroende av. Den är ganska dyr men värd vart enda öre!!
Köpte den på www.parfym.se som var den billigaste. Den sammanlagda summan blev 495 kr men som sagt det är de värt!
Dagens diss går till DKNY, så sorry alla  ni som läser detta jag tycker inte ni luktar bajs som har en sån parfym men jag fick en sådan i julklapp en gång och det var ingen favorit.. tycker verkligen inte om lukten och det är absolut inte värt dom pengarna som man får lov att lägga ner på den. Med de sagt så byt doft smak nu haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0