crazy love.....

Har kollat på massa fina bilder som väcker mycket känslor. Jag saknar att ha den man älskar liggandes på en och smeka den över ryggen och det pirrar i hela magen för man är så lycklig. Jag saknar att bli sådär hårt omhållen som bara han kan göra när han kramar om en och höra han säga dom bästa orden som finns att höra tätt intill örat
"jag älskar dig" .
Jag saknar att någon bara kan kolla på en i flera minuter utan att säga något, man vet bara att han gör det för att jag är det bästa han vet. Jag saknar att få dom där små gulliga smsen som får en att bli så himla glad och sakna honom så det gör ont..

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej emmy! jag gillar dina senaste inlägg. tjejens översättning - så sant! Det vore jättegulligt av dig om du kunde gå in på min blogg och hjälpa mig lite.

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg http://www.thiswasmeuntil.tumblr.com och kolla på min foto-slideshow. När du accepterar java pop-up rutan så får jag poäng i en fototävling jag är med i. Det skulle vara sååå snällt. tack på förhand! :)



Sandra

2012-02-07 @ 19:33:03
URL: http://thiswasmeuntil.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0