Alla hjärtans dag = forever alone

Hej kära bloggläsare. Vad ska ni göra på alla hjärtans dag som är på tisdag?.. Alla forever alone dagen haha. Om man tänker efter vilket jävla påhitt , bara för att affärerna ska tjäna pengar på dom som lägger ner tid på det. Men nej detta år tänker jag spendera det med mig själv kanske? eller mami kanske blir någon annan vänn som känner sig forever alone. Aja tänker inte lägga ner mer tid på det känner jag men hoppas alla ni turrturr duvor får det mys. Nu ska ja slita på gymmet

Kommentarer
Postat av: frida jansson

Du och jag kan sitta med varandra eftersom att min pojkvän tycker det är töntigt ;) haha

2012-02-11 @ 21:54:23
URL: http://fridaandevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0